スポンサーサイト


【面白動画】First Person Mario マリオの目から見た世界

スーパーマリオブラザーズのステージ1-1を
マリオ視点から観たら、どんな風に見えるのかを
CGで再現した動画。
すごくクオリティが高い。

First Person Mario





いや何が怖いって、クリボーでもステージ構成でも無く、
まるで吊り橋のようなブロック1個分の幅しかない道が怖すぎる(笑)

いやまあ、確かに道幅が広かったら、クリボーが来ても
迂回して済んじゃうわけだから、3D化したら必然的に
こういう恐怖の幅狭1本道になるわけだわな。

クリボー踏んでブロック叩くだけの簡単なお仕事かと思いきやさにあらず。
こんな怖い環境で冒険してたマリオさん、マジパネェっす。
高所恐怖症のワタシには絶対無理だわ。



関連記事
スポンサーサイト

コメント投稿

  • URL
  • コメント
  • パスワード
  •  管理者にだけ表示

 

Mario!?
マリオ!? 私はこのゲームが大好きです~
CGで!? すごい!

私は、完了するまでそれを演じたことがない
I never play the game until the end, it always game over in the middle... :D
フフフ~

Re: タイトルなし 

>Hozumi san

Thank you for comment!
コメントありがとうございます!

Oh, you know mario!?
When I was child, I play "Super Mario Bros." many times.
So I am impressed by this movie because I have happy memories of Mario!

Oh, I am poor gamer…(^。^;)
私もゲームが下手です・・・

 

@Utsurome san

Yes, I know
はい、私は知っている :D

私も~!
When I was in elementary school, Mario is soo popular~ :D

What is your favorite gaming platform?
私はニンテンドーDSが好きです

Re: タイトルなし 

>Hozumi san

My favorite game platform is Family Computer (NES).
私はファミコンが一番好きです

Because I played many games of Family Computer when I was child.
Mario, Zelda, Dragon Quest, Final Fantasy, and more…

I still sometimes play Family Computer. (´ε`;)
It's my happy nostalgic memories…

 

(/*´3`*)/
I see~

ねえ、あなたはPCゲームをどのように再生するのですか?
Do you play a PC game?
私は大人のためのそのPCのゲームを聞いたことありますか?
I hear that PC game is for adult? (*´A`*)a

Re: タイトルなし 

> Hozumi san

I hardly play PC game.
Because My PC isn't high spec…(;´Д`)
I somtetimes play "Minesweeper".

Yes, PC game is surely for adilts.
For example, Network game, simulation game and …eroge (*´д`*)
Especially, Network game is in fashion recently in Japan.


 

そうか.... (*´A`*)

トラックバック

http://utsurome.blog23.fc2.com/tb.php/572-1d6f05e8
